DIALÓG – NÁSTROJ NA PODPORU VÝKONNOSTI ZAMESTNANCA
Cieľom interaktívneho kurzu je vytvoriť podmienky pre rozvoj praktických zručností v práci so zamestnancom.
Užitočné prínosy po absolvovaní kurzu pre vás
- viete rozlíšiť interpersonálne rozhovory v manažérskej praxi
- dokážete aplikovať komunikačné zručnosti pri vedení interpersonálnych rozhovorov
- viete rozpoznať v rozhovore silné stránky zamestnanca a jeho rezervy
- dokážete viesť štruktúrovaný rozhovor so zamestnancom podľa situácie tak, aby ste ho motivovali a viedli k zmene
- zistíte, ktoré zručnosti potrebujete rozvíjať, aby ste boli úspešnejší vo svojej pracovnej roli
Kurz je určený manažérom, riadiacim pracovníkom, majstrom, ktorí poznaním procesu ovplyvňujú výkonnosť, motiváciu a angažovanosť zamestnanca.
Obsah kurzu:
- Druhy interpersonálnych rozhovorov
- Základné zručnosti pre vedenie dialógu – komunikácia, aktívne počúvanie, poskytovanie spätnej väzby
- Korekčný rozhovor
- Kritický rozhovor
- Motivačný rozhovor
- Rozhovor zameraný na riešenie problému
- Nácvik vedenia rozhovorov