AKTÍVNY PREDAJ
Zámerom tréningu je umožniť účastníkom zvýšiť ich schopnosť proaktívne vstúpiť do cigarettes shops predaja a prijať vlastnú zodpovednosť za dosiahnutie stanovených cieľov firmy.
Užitočné prínosy po absolvovaní kurzu pre vás
- viete motivovať zákazníika ku kúpe
- ste pripravený prijať vlastnú zodpovednosť za úspech spoločnosti
- viete aplikovať v praxi zručnosti, ktoré prispievajú k uspokojenie potrieb zákazníka a vyššej zákazníckej vernosti
- dokážete aplikovať zručnosti pre zvládnutie náročných situácií
- mať sformulovaný aspoň jeden vlastný rozvojový cieľ
Obsah kurzu:
- Rozdiel medzi pasívnym, agresívnym a aktívnym predajom
- Podstata aktívneho predaja
- Čo potrebuje a oceňuje klient/zákazník
- Podstata prozákazníckej orientácie
- Kľúčové faktory úspechu
- Ako tímová spolupráca ovplyvňuje predaj
- Zákaznícky reťazec
- Ako a čím môže personál ovplyvniť zákaznícku vernosť
- Okamih pravdy
- Dopad aktívneho predaja na zákazníka, predajňu, firmu
- Ako komunikovať v náročných situáciách a nestratiť zákazníka