AKO RIEŠIŤ NEDOROZUMENIA A UDRŽAŤ VZŤAH
Zámerom workshopu je osvojenie si zručností pre efektívnu komunikáciu v záťažových situáciách a vedieť riešiť konflikty konštruktívne.
Užitočné prínosy po absolvovaní kurzu pre vás
- viete identifikovať zdroje konfliktov
- poznáte, ako vy obvykle reagujete v konfliktnej situácii
- dokážete viesť rozhovor takým spôsobom, aby jeho výsledok bol výhodný pre obe strany
- viete ako pracovať s vlastnými emóciami
- dokážete aplikovať zručnosti konštruktívneho riešenia konfliktov
- zistíte, ktoré zručnosti potrebujete rozvíjať, aby ste boli úspešnejší
Kurz je vhodný pre manažérov, riaditeľov, majstrov a všetkých, ktorí pracujú v tímoch, vedú iných a chcú efektívnejšie riadiť svoje vzťahy.
Obsah kurzu:
- Typológia konfliktov
- Vývoj neriešeného konfliktu
- Možnosti zvládania konfliktu v jednotlivých jeho fázach
- Práca s emóciami
- Štýly riešenia konfliktov
- Komunikácia a konflikty
- Riešenie modelových situácií z vlastnej praxe