na dosiahnutie vašich cieľov

AKO KOMUNIKOVAŤ EFEKTÍVNE SO ZÁKAZNÍKOM

 

Zámerom kurzu  je sprostredkovať praktické  informácie o tom, ako komunikovať tak, aby ste naplnili potreby zákazníka a zároveň  komunikovali hodnoty svojej firmy

 

Užitočné prínosy po absolvovaní kurzu pre vás

  • dokážete identifikovať  potreby zákazníka/klienta
  • viete využiť vzťahovú inteligenciu k zákazníkovi
  • dokážete aplikovať komunikačné zručnosti vo vzťahoch, zručnosť aktívneho počúvania
  • rozumiete významu neverbálnej komunikácie a jej dôsledkom
  • rozumiete významu použitia rôznych druhov otázok
  • dokážete zvládnuť aj náročných zákazníkov
  • poznáte  svoje rezervy a máte  plán k ich rozvoju   

 

Kurz je vhodný pre všetkých, ktorí poskytujú svoje služby zákazníkom  a ich nástrojom je dennodenná komunikácia s ním.

 

Obsah kurzu:

  • Čo predchádza komunikácii
  • Typológia zákazníkov/klientov
  • Čo potrebuje zákazník/klient v rozhovore
  • Ako a čím môže personál ovplyvniť  zákaznícku vernosť
  • Ako počuť nevyjadrené potreby
  • Nekomunikujeme len slovom – sila reči tele v komunikácii
  • Ako komunikovať v náročných situáciách a nestratiť zákazníka
  • Firemné štandardy správania sa a ich význam pre zákaznícku vernosť