AKO KOMUNIKOVAŤ EFEKTÍVNE SO ZÁKAZNÍKOM
Zámerom kurzu je sprostredkovať praktické informácie o tom, ako komunikovať tak, aby ste naplnili potreby zákazníka a zároveň komunikovali hodnoty svojej firmy
Užitočné prínosy po absolvovaní kurzu pre vás
- dokážete identifikovať potreby zákazníka/klienta
- viete využiť vzťahovú inteligenciu k zákazníkovi
- dokážete aplikovať komunikačné zručnosti vo vzťahoch, zručnosť aktívneho počúvania
- rozumiete významu neverbálnej komunikácie a jej dôsledkom
- rozumiete významu použitia rôznych druhov otázok
- dokážete zvládnuť aj náročných zákazníkov
- poznáte svoje rezervy a máte plán k ich rozvoju
Kurz je vhodný pre všetkých, ktorí poskytujú svoje služby zákazníkom a ich nástrojom je dennodenná komunikácia s ním.
Obsah kurzu:
- Čo predchádza komunikácii
- Typológia zákazníkov/klientov
- Čo potrebuje zákazník/klient v rozhovore
- Ako a čím môže personál ovplyvniť zákaznícku vernosť
- Ako počuť nevyjadrené potreby
- Nekomunikujeme len slovom – sila reči tele v komunikácii
- Ako komunikovať v náročných situáciách a nestratiť zákazníka
- Firemné štandardy správania sa a ich význam pre zákaznícku vernosť