na dosiahnutie vašich cieľov

 

Zámerom workshopu  je osvojenie si zručností pre efektívnu komunikáciu s konfliktným či agresívnym klientom a ako túto  situáciu využiť.

 

Užitočné prínosy po absolvovaní kurzu pre vás

  • dokážete pracovať s vlastnými emóciami
  • viete identifikovať nespokojnosť klienta
  • viete ako predísť konfliktu
  • dokážete viesť rozhovor takým spôsobom, aby ste zákazníka nestratili
  • dokážete aplikovať  zručnosti konštruktívneho riešenia konfliktov

 

Kurz je vhodný pre  všetkých, ktorí sa dostávajú so svojimi zákazníkmi i do náročných situácií a chcú sa naučiť, ako ich efektívne ustáť.

 

Obsah kurzu:

  • Kedy je zákazník/klient nespokojný
  • Straty a nálezy v náročných situáciách  s klientom
  • Možnosti zvládania konfliktu v jednotlivých jeho fázach
  • Práca s vlastnými emóciami a emóciami klienta
  • Štýly riešenia konfliktov
  • Komunikácia a konflikty
  • Riešenie modelových situácií z vlastnej praxe