Zámerom workshopu je osvojenie si zručností pre efektívnu komunikáciu s konfliktným či agresívnym klientom a ako túto situáciu využiť.
Užitočné prínosy po absolvovaní kurzu pre vás
- dokážete pracovať s vlastnými emóciami
- viete identifikovať nespokojnosť klienta
- viete ako predísť konfliktu
- dokážete viesť rozhovor takým spôsobom, aby ste zákazníka nestratili
- dokážete aplikovať zručnosti konštruktívneho riešenia konfliktov
Kurz je vhodný pre všetkých, ktorí sa dostávajú so svojimi zákazníkmi i do náročných situácií a chcú sa naučiť, ako ich efektívne ustáť.
Obsah kurzu:
- Kedy je zákazník/klient nespokojný
- Straty a nálezy v náročných situáciách s klientom
- Možnosti zvládania konfliktu v jednotlivých jeho fázach
- Práca s vlastnými emóciami a emóciami klienta
- Štýly riešenia konfliktov
- Komunikácia a konflikty
- Riešenie modelových situácií z vlastnej praxe